Ne všichni stolaři jsou dobří řemeslníci, stejně tak jako ne všichni pojišťováci a finanční poradci jsou dobrými rádci na finance.
Bohužel v oborech, kde se jedná o peníze, se objevují podvodníci. Nejinak je tomu i v pojišťovnictví. Je to fakt a je potřeba si dávat velký pozor na „pojišťováky“, kteří nenabízejí pouze výhodné pojištění a investice.
Těmto nevýhodným nabídkám se v obchodním vztahu říká nekalé obchodní praktiky. Už nabízení nevhodných produktů se považuje za nekalou praktiku, proti které se samozřejmě můžete bránit.
V KAPITOLu dbáme na etický kodex, do kterého samozřejmě zapadá i vyhýbání se nekalým obchodním praktikám. Zákon o ochraně spotřebitele blíže specifikuje, co jsou to nekalé obchodní praktiky.
Naše rada zní: Nepřistupujte na zvláště nevýhodné podmínky, které vám bude kdokoli nabízet, podepisujte pouze smlouvu, kterou jste si předem pročetli a jste s ní ztotožněni. Nezapomínejte na to, že jeden podpis vás může stát spoustu peněz a nepříjemností.