Podle průzkumu společnosti Engage Hill vzrostla míra stresu mezi českými zaměstnanci za 4 roky o jednu třetinu tj. na 65 %. Jedni se bojí, že přijdou o práci, druzí, že práci nikdy nenajdou. Ze škol vychází absolventi bez praxe, které nikdo nezaměstná. Starší lidé, kteří nejsou perspektivní, mají stejný problém, těžko shání práci. Od toho […]
Podle průzkumu společnosti Engage Hill vzrostla míra stresu mezi českými zaměstnanci za 4 roky o jednu třetinu tj. na 65 %. Jedni se bojí, že přijdou o práci, druzí, že práci nikdy nenajdou. Ze škol vychází absolventi bez praxe, které nikdo nezaměstná. Starší lidé, kteří nejsou perspektivní, mají stejný problém, těžko shání práci. Od toho se odráží procento nezaměstnanosti i návštěvy poraden a zvýšení spotřeby antidepresiv.
Sebevědomí ztrácí i muži i ženy, je to dáno konfrontací reklamy s realitou. Štěstí a dokonalost v reklamách, často, nekoresponduje s reálným životem, lidé jsou logicky zklamaní tím, že oni nejsou také takoví. Svoji roli srážení sebevědomí v zaměstnání hraje podceňování, přehlížení, neuznání či přetěžování.
U mladých dívek je častá porucha příjmu potravy a deprese, pro mnoho z nich je hubenost zárukou úspěchu. Na druhé straně je mnoho dětí a mladých lidí, kterým sebevědomí snižují rodiče. Od malička jsou jen loutkou rodičů, kteří si jejich prostřednictvím plní své sny, a nehledí na to, že dítě nemá talent. Tyto děti jsou pak frustrované a nemají žádné sebevědomí.
Zdroj: Právo.cz